niedziela, 18 sierpnia 2013

STARTUJEMY :)

Witajcie,

Czas na mój debiut na blogu :)

Długo zbierałam się z założeniem własnego bloga. Dlaczego właśnie kosmetyczny?

Moje zainteresowanie kosmetykami, stosowaniem i efektami jakie można dzięki nim osiągnąć rozpoczęło się ponad 7 lat temu od podjęcia pracy w jednej ze znanych i popularnych drogerio-perfumerii. Jako osoba, która zawsze miło i fachowo chce doradzić klientowi, musiałam poznać wiele produktów i marek kosmetycznych by czuć się pewnie i nie zawieść zaufania osób, którym doradzam. Wiele z oferowanych produktów przetestowałam "na własnej skórze" z lepszym lub gorszym skutkiem. Moja rodzina również w związku z moją "chorobą zawodową" często jest poddawana testom i próbom :)

Które kosmetyki w mojej ocenie są dobre i warte zainteresowania ? Tym właśnie chcę się podzielić z Wami na moim blogu.

Posty z moimi opiniami będą podzielone na kategorie:

- Kosmetyczne Informacje,
- Piękna Pani,
- Męskie co nieco :)
- Kosmetyki dziecięce.

Wszystkie kosmetyki zostały przetestowane przez moją najbliższą rodzinę i mnie osobiście.

Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Witaj pośród blogerek :)
    Bardzo się cieszę,że założyłaś bloga - życzę powodzenia i bardzo mocno Ci kibicuję :)

    P.S Jestem pod wrażeniem - świetna szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) początki są strasznie trudne, poruszam się jakbym wchodziła pod stromą górę :)

    OdpowiedzUsuń