niedziela, 25 sierpnia 2013

Kategoria Piękna Pani - Ziaja oliwkowy płyn micelarny - OPINIA

Ziaja - naturalny oliwkowy płyn micelarny - oczyszczanie twarzy, demakijaż oczu
 
Od producenta:
Delikatny płyn micelarny przeznaczony do codziennego demakijażu i oczyszczania każdego rodzaju skóry.
Oliwkowa receptura
- hipoalergiczna
- nie zawiera parabenów i barwników
- bezzapachowa.
Płyn może być stosowany przez osoby noszące szkła kontaktowe. Produkt testowany dermatologicznie pod kontrolą lekarzy okulistów.
 
Oliwkowe oczyszczanie, zapewnia łagodny demakijaż, skutecznie zapobiega wysuszeniu, zmiękcza skórę oraz tonizuje naskórek, wpływa kojąco na podrażnienia.
Preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie.
 
Opakowanie - plastikowa buteleczka 200 ml, ze standardową nakrętką Ziaja
 


Opinia Słona Dusza :

Oliwkowy płyn micelarny kupiłam w sieci Rossmann skuszona majową promocją  - 40% na produkty do pielęgnacji twarzy. Pomimo, że już wcześniej miałam złe doświadczenia po stosowaniu płynu micelarnego Sopot Spa, który okropnie podrażniał mi oczy i skórę twarzy, promocja zadziałała i na mnie więc kupiłam 2 micele Ziaja: Oliwkowy i Ulga. Micel Ulga czeka jeszcze na swą kolej a na tapetę poszedł oliwkowy.
To nie może być przypadek, że micele Ziaja kompletnie do mnie nie pasują. Moja oliwkowa porażka - tak mogę podsumować ten płyn. Demakijaż oczu to był koszmar. Miałam wrażenie, że płyn wypalał mi oczy. Szczypie, piecze i powoduje potok łez. Oczy zachodziły mgłą i musiałam przepłukać je czystą wodą. Demakijaż oczu tym płynem nie jest łatwy, a żeby zmyć tusz do rzęs nawet zwykły, czynność trzeba kilkakrotnie powtórzyć. Moja skóra twarzy nie jest jakoś szczególnie wrażliwa i na niej nic złego się nie działo, ale w przypadku oczu działanie było fatalne.
Płyn wykończyłam "na siłę" stosując go głównie do demakijażu twarzy, starannie omijając okolice oczu. Jak pomyślę, ze w kolejce czeka jeszcze kolejny micel Ziaja - Ulga to ogarnia mnie obawa, że i w jego przypadku sytuacja się powtórzy. Jak mówią do 3 razy sztuka :)
Jeśli i ten trzeci wywoła u mnie tak silne podrażnienia oczu już nigdy nie sięgnę po micele z Ziaja.

Oliwkowy płyn micelarny Ziaja - kupię ponownie? Zdecydowanie NIE.

 

5 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z ZIAJA,choć te do pielęgnacji twarzy również mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten płyn, ale stoi jeszcze nieotworzony, ciekawe jak się u mnie sprawdzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. plyn micelarny mam akurat
    lubię kosmetyki Ziaji, chyba zaopatrzę się w tonik
    od nich , bo mój ma się ku końcowi

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też się nie sprawdził, chociaż inne kosmetyki z Ziaji bardzo lubię. Nie udał im się ten micelek niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat jestem z niego bardzo zadowolona, dla mnie jest łagodny, nic nie szczypie ani nie piecze.

    OdpowiedzUsuń