poniedziałek, 2 września 2013

Kto dba o mnie ? GARNIER ! :)

Witajcie,

dziś bardzo ważny dzień dla mnie i mojej rodziny. Mój Synek spędził dziś swój pierwszy dzień w normalnej szkole. Co prawda to dopiero "zerówka", ale i tak było to dla nas nie lada przeżycie. W końcu zwyczajna sala w zwyczajnej podstawówce to nie to samo, co piękna salka pełna zabawek, kolorowych malowideł z bajek na ścianach, wyścielona kolorową wykładziną z ulicami i domkami. Ciekawa jak nasza pociecha przejdzie ten krok milowy w swojej edukacji, czekałam jak na szpilkach przez całe przedpołudnie. Około 13:00 stwierdziłam, że skoro jeszcze nikt nie dzwonił to pewnie nie jest tak źle. Kiedy udałam się do szkoły, żeby synka odebrać z duszą na ramieniu weszłam do sali. A tam, mój mały z obdartą brodą! Ja w szoku, a on... z buzią pełną uśmiechu i zadowolenia: " Mamusiu było bardzo fajnie!" :) Zdarta broda to efekt jakiejś kraksy na podłodze, no ale czym jest strup przy takiej radości z zabawy! " Jutro też idę "! poinformował mnie coraz bardziej pewny siebie, samodzielny ZERÓWKOWICZ :)

Po tak pełnym wrażeń dniu chciałabym przedstawić wam produkt, bez którego już sobie nie wyobrażam dnia. Jest to  GARNIER - Mineral Invisible 48h non stop - Czarny/Biały/Kolory 



Od producenta:

Przeciw białym śladom, przeciw żółtym plamom, przeciw przebarwieniom
Formuła wzbogacona o Minerallite, minerał pochodzenia wulkanicznego o właściwościach ultraabsorbujących.
48 h nieprzerwanej ochrony przed poceniem. Skóra, która oddycha.
Szybko schnie, pozostawia aksamitną skórę, przeciwdziała poceniu, zapobiega przykremu zapachowi.
Invisible - formuła nowej generacji oparta na niewidocznych składnikach aktywnych, by chronić każde kolorowe ubranie przed śladami i plamami. Po raz pierwszy pozbywasz się efektu sztywnienia materiału, lub gromadzenia produktu na materiale w okolicy pach.
CZARNY - bez białych śladów, nawet przy obcisłych topach,
BIAŁY - bez żółtych plam, pranie po praniu,
KOLORY - rewolucja dla kolorowych koszulek, zapobiega przebarwieniom na materiale.

Opinia Słona Dusza:

Długo szukałam takiego dezodorantu, który poradzi sobie z moim intensywnym trybem życia. Bardzo wymagająca, stresująca praca, często w wielkim pośpiechu, wymaga ode mnie poczucia świeżości i pewności, że jest wszystko jak należy. Wiele dezodorantów nie dawało sobie rady z pracą 12 godzinną i bieganiem w pracy kilkadziesiąt razy po schodach góra - dół. Ten radzi sobie rewelacyjnie! Dodatkowym  plusem jest to, że faktycznie nie brudzi ubrań, zwłaszcza czarnych, bo tych w mojej szafie jest najwięcej. Nie podrażnia mojej skóry, nawet po depilacji. Nie uczula i daje pewność jakiej potrzebuję. Jest dla mnie jednym z najlepszych dezodorantów jakich do tej pory używałam. Kupuję już od dłuższego czasu i kupię ponownie na pewno nie raz :) Polecam

Garnier Mineral Invisible Czarny/Biały/Kolory - Kupię ponownie? - ZDECYDOWANIE TAK ! To mój Faworyt :)



p.s. Justynka :) Dziękuję :) Wiesz za co :*

3 komentarze:

  1. Nie ma za co :*

    No,to masz MAMO dzielnego Synka :):*
    Cieszę się,że tak dzielnie sobie poradził a Ty możesz już być spokojna :)

    Co do antyprespirantu,korzystając z Twoich porad nabyłam jedną sztukę,która czeka na swoją kolejkę i mam nadzieję,że u mnie spisze się równie dobrze,jak i u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie : http://kicius56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. używam go od jakiegoś czasu i bardzo go lubię, głównie za świeży, pudrowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń