niedziela, 15 września 2013

Ekspresowa Maseczka Bankietowa Nocne Życie - Dermika

Witajcie,

nie było mnie przez kilka ostatnich dni na blogu w związku z intensywnym okresem w pracy. W tygodniu praca po 12 godzin i kompletny brak czasu na inne zajęcia odbiły się też i na braku nowych postów. Mam nadzieję, że najbliższy czas będzie mniej zajmujący i znajdę chwilę  i na "swoje przyjemności".

8 września miałam okazję i przyjemność uczestniczyć z Mężem :) w ślubie i weselu naszych Drogich Sąsiadów - Iwonki i Bartosza. Impreza do białego rana pełna wzruszeń i dobrej zabawy :)  Dziękuję jeszcze raz z tego miejsca za zaproszenie i możliwość przeżywania z Nowożeńcami tak ważnego dnia :)

W związku z przygotowaniami do tej uroczystości i wypadem na zakupy w towarzystwie mojej kochanej Alutki (siostra mojego męża :)) wpadł do głowy pomysł, że wypada poprawić troszkę matkę naturę i nałożyć na twarz jakąś maseczkę bankietową :) W  zakupowym koszyku znalazła się Ekspresowa Maseczka Bankietowa Nocne Życie - firmy  Dermika.



Od producenta:

Do każdego typu cery, pod makijaż.

Maseczka ekspresowo liftingująca do każdego typu cery. Błyskawicznie napina i wygładza skórę, odmładzając i odświeżając wygląd twarzy. Usuwa objawy zmęczenia i poprawia trwałość makijażu. Idealna do cery dojrzałej jako SOS przed wyjściem.

SPOSÓB UŻYCIA:
Maseczkę nałożyć na skórę PO UŻYCIU kremu pielęgnacyjnego. Pozostawić do wchłonięcia na 5-10 minut. Ewentualne resztki preparatu usunąć, przyciskając do skóry suchą chusteczkę higieniczną, wykonać makijaż. Uwaga! Otwartą saszetkę zużyć jednorazowo! Można stosować nawet codziennie.


Opinia Słona Dusza:

Maseczka ma formę typowej saszetki, która składa się z 2 części. Można więc użyć ją na 2 okazje. Konsystencja delikatna, kremowa ale lekko rzadka może wylewać się z saszetki przy nakładaniu. Obiecanego efektu liftingującego nie zauważyłam, skóra nie stała się też szczególnie napięta. Najgorsze jednak są złote drobinki które zostają na twarzy. Twarz wygląda jakby ktoś posypał ja brokatem. Nie zależało mi na efekcie bombki choinkowej, więc musiałam dokładnie umyć twarz dodając sobie jeszcze dodatkowo pracy.  Wyjście na bankiet czy inną imprezę nie musi wiązać się przecież ze świecącą twarzą pełną połyskujących drobinek. Niektórym zależy właśnie na efekcie zmatowienia skóry i na przedłużeniu trwałości makijażu a nie połysku niczym z disco w latach 80-tych. Wielka szkoda że producent na opakowaniu nie umieszcza informacji o tych drobinkach, można by uniknąć wielkiego rozczarowania. Co do trwałości makijażu po użyciu tej maseczki nie wypowiem się niestety, bo twarz musiałam zmyć porażona ilością "błyskotek".

Ekspresowa Maseczka Bankietowa Nocne Życie - Dermika - kupię ponownie? - Raczej nie!
 Chyba że będę wybierać się na imprezę, na której złoty brokat na twarzy będzie obowiązkowy :)


Trzymajcie się ciepło bo przeziębienia w natarciu ! :(




 

7 komentarzy:

  1. Ja nie miałam jeszcze żadnej maseczki z Dermiki... Ta muszę przyznać, że ma ciekawą nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś maseczkę z DERMIKI,jak się nie mylę miała ona działanie oczyszczające - całkiem miło ją wspominam i myślę,że jeszcze kiedyś wpadnie do mojego koszyka podczas zakupów :)

    P.S Ślub i wesele - fantastyczna sprawa,móc z MŁODYMI cieszyć się ich radością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, ja byłam przekonana że maseczka spełni moje oczekiwania bo dermika to dobra firma, ale gdyby na opakowaniu było jasno napisane ze zawiera drobinki złotego brokatu to bym się na nią nie skusiła w sklepie, a tak niestety się rozczarowałam bo nie o taki efekt mi chodziło :(

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam maseczki bankietowej nocne życie firmy Dermika przed każdą większa impreza ! Jak dla mnie jest to must have przed każdą impreza!
    Mi podoba sie to, ze maseczka jest podzielona na 2 części - można użyć 2 razy, wiec bardzo wydajnie.
    Maseczka ma bardzo przyjemny zapach, fajnie się rozprowadza i w kilkanaście minut wchłania pozostawiając twarz bardzo dobrze nawilżona. Skora po użyciu jest wygładzona, odżywiona i bardzo dobrze napięta.
    Buzia po prostu promienieje a makijaż trzyma sie na niej bardzo dobrze!
    Produkt super i zostanę przy nim na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam jeszcze spróbować maseczkę BB firmy Dermika - w sumie to bardziej przypomina ona bazę a nie maseczkę ale efekt jest rewelacyjny.
    Maseczka jest podzielona na 3 części - każda spokojnie starczy na 1-2 użycia. Maseczka trzeba nałożyć juz na krem , przed nałożeniem makijażu,Buzia wygląda przepieknie, jest napięta, gładka koloryt jest wyrównany podkład trzyma się na niej idealnie 1 Super produkt polecam, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fresh&Go pod oczy i na powieki bardzo polecam. Żelowa, bardzo sympatyczna maseczka, która idealnie usuwa oznaki zmęczenia. I jeszcze jeden duży plus dla Firmy. Ilość w saszetce jest imponująca.
    W moim przypadku wystarcza na dwa razy, a nie nakładam wcale oszczędnie. :)

    OdpowiedzUsuń