sobota, 21 września 2013

Żel do higieny intymnej dla mężczyzn :)


 

Dziś męska pielęgnacja to nie tylko dezodorant i pianka do golenia, czas gdy do mycia panowie używali tylko mydła na szczęście odszedł w niepamięć. Kremy do twarzy, żele pod oczy i inne preparaty pielęgnacyjne stosowane były przez mężczyzn do niedawna często w ukryciu. Podbierali oni swoim żonom czy partnerkom to odrobinę kremu to toniku oczyszczającego itp. Dzisiaj mężczyźni są coraz bardziej świadomi swojej pielęgnacji. Obecnie nie dziwi już w żadnej domowej łazience, półka przeznaczona dla męża czy syna, zastawiona kosmetykami ,często w ilości dorównującej półce damskiej :) Świadomość mężczyzn w dziedzinie pielęgnacji jest dużo lepsza niż kilka lat temu. Coraz częściej panowie robią sami zakupy w drogeriach. Nie czują się tam obco. Z doświadczenia wiem, że młodzi mężczyźni na zakupach często sięgają po nowości, coraz chętniej przyjmują poszerzającą się ofertę produktów przeznaczoną do ich pielęgnacji. Już nikogo nie dziwi wśród osób pracujących w sklepach kosmetycznych pan zainteresowany kremem przeciw zmarszczkom, czy preparatem pod oczy.

 

Chyba żadna kobieta w swojej codziennej pielęgnacji nie wyobraża sobie życia bez płynu do higieny intymnej. 
 
A jak to jest wśród panów?

 Z ofertą płynów do higieny intymnej dla mężczyzn wychodzi kilka firm, ja dziś chcę przedstawić produkt, który regularnie stosowany jest przez mojego mężczyznę -  AA Men Regenerujący żel do higieny intymnej.

 




Od producenta:
 
pH fizjologiczne
Odświeża i regeneruje

Żel doskonale zastępuje mydło, odświeża skórę i neutralizuje niepożądane zapachy, nie podrażniając przy tym wrażliwej skóry okolic intymnych. Zawiera ekstrakt z oczaru wirginijskiego i D-pantenol, które regenerują i nawilżają skórę. Alantoina łagodzi podrażnienia.

Dzięki odpowiednio dobranym składnikom żel:

- skutecznie oczyszcza i odświeża skórę, zapewniając uczucie czystości,
- działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo,
- nawilża i regeneruje skórę.


Opinia Słona Dusza:
 
Kilka lat temu kiedy pojawiły się pierwsze płyny do higieny intymnej dla mężczyzn, postanowiłam kupić go mojemu mężowi. Były obawy, że pomyśli że mi odbiło albo coś, ale on bardzo mnie zaskoczył pozytywnym przyjęciem tego produktu. Kupuję mu go regularnie. W opinii mojego męża płyn bardzo dobrze spełnia swoją rolę. Odświeża, doskonale myje i oczyszcza, nie podrażnia delikatnej okolicy intymnej, jest niezastąpiony w codziennej męskiej higienie. Ma swoje stałe miejsce na półeczce pod prysznicem :)


AA Men Regenerujący żel do higieny intymnej - Kupię ponownie? - Zdecydowanie Tak ! -  Kupuję go mężowi od kilku lat.

 
A jakie nastawienie do męskich kosmetyków mają Wasi panowie?

 

2 komentarze:

  1. Nie wiem, czy mój by się przekonał do takiego kosmetyku :D Muszę mu kupić to się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Paweł zadowala się żelem pod prysznic,który służy mu do kompleksowej pielęgnacji włosów oraz ciała.

    OdpowiedzUsuń