piątek, 27 września 2013

LOREAL - Nutri-Gold Nawilżająca terapia odżywcza na noc


Witajcie,

Dziś jestem po kolejnej zarwanej nocy przez pracę :( chciałam Wam pokazać krem, który jakiś czas temu kupiłam dla lepszego odżywienia skóry właśnie nocą  :)


Nutri-Gold Nawilżająca terapia odżywcza na noc

 
Od producenta:
Nawilżająca terapia odżywcza Nutri - Gold o bogatej i zmysłowej konsystencji niczym odżywcze masło wtapia się w skórę nie pozostawiając tłustej warstwy. Intensywnie nawilża i nadaje jej zmysłową gładkość bez uczucia szorstkości. Produkt odpowiedni dla kobiet w każdym wieku.
Widoczne rezultaty
Natychmiastowe nawilżenie i intensywne odżywienie. Dzień po dniu bariera ochronna skóry zostaje odbudowana. Po 4 tygodniach skóra staje się całkowicie odmieniona, - 90 % uczucia suchości skóry.
Nutri- Gold noc to nawilżająca terapia odżywcza, dająca uczucie luksusu już od pierwszej chwili po użyciu. Jej sekretem jest luksusowy koktajl cennych składników: miodowy eliksir by natychmiastowo i intensywnie odżywić skórę, kompleks wapniowy by wzmocnić barierę ochronną skóry, nawilżająco-regenerujące połączenie witamin z grupy B lipidów by zapewnić skórze uczucie komfortu.


 
Opinia Słona Dusza:


Jestem zadowolona z zakupu tego kremu. Kiedy  zaczęłam odczuwać nieprzyjemne ściąganie na całej twarzy, postanowiłam kupić krem na noc o bardziej odżywczej formule. Postawiłam na Loreal  Nutri Gold i był to w moim przypadku strzał w 10. Krem bardzo dobrze odżywił i nawilżył mi cerę, a  uczucie ściągania zniknęło na dobre.  Skóra stała się gładsza, miękka, miła w dotyku. Cera jest wyraźnie ładniejsza, koloryt wyrównany i rano wygląda dużo lepiej, jakby bardziej wypoczęta. Krem jest treściwy, ma gęstą, maślaną konsystencję a mimo to łatwo się rozprowadza i dość szybko wchłania. Jest bardzo wydajny. Posiada elegancki, a jednocześnie prosty szklany słoiczek i ładny zapach.

 

Nutri-Gold Nawilżająca terapia odżywcza na noc - Kupię ponownie? - Tak :) na pewno na zimę :)


Za oknem piękne jesienne przedpołudnie a ja zmykam spać :)

2 komentarze:

  1. Rzadko kiedy spotyka się,żeby LOREAL miał kiepskiej jakości produkty.Jest,to na tyle dobra marka,że większość Kobiet poświęca jej swoją urodę :)

    P.S Ja również trzymam za Ciebie kciuki :*
    Duszę artystyczną masz,także Twoja szkoła,to sama przyjemność :*
    Jeśli będziesz chciała sfotografuj proszę jedno ze swoich dzieł - chętnie je zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety a mi krem nie podpasował. po nocy wstałam opuchnieta, z cieniami pod oczyma i podrażnieniami na skórze twarzy i szyji.

    OdpowiedzUsuń