niedziela, 29 września 2013

Chciałabym przedstawić Wam od czasu do czasu, moją odskocznię od codzienności. Moją wielką pasją jest rękodzieło. Nigdy nie kształciłam się w dziedzinach plastycznych i wszystkiego małymi kroczkami uczyłam się sama. Tworzenie małych "skarbów" daje niesamowitą przyjemność i jest najlepszym sposobem odreagowania stresu po pracy. A do tego możliwość obdarowania najbliższych i przyjaciół jakimś małym upominkiem, który powstał dzięki mojej pracy jest szalenie miłym uczuciem :) proszę o wyrozumiałość, bo nie są to rzeczy profesjonalne, ale wiem, że powstały dzięki mnie i nawet jak są "koślawe" to i tak je lubię :)


W maju tego roku Ola - córka koleżanki miała swoją I Komunię Św. z tej okazji zrobiłam dla niej mały upominek. Szkatułka na drobne komunijne "skarby" oraz małe aniołki, które mogła rozdać swoim gościom w ramach podziękowania za przybycie na tą uroczystość.






Przepraszam za jakość zdjęć ale rzeczy zapakowane są w celofan, który błyszczy na zdjęciach.

Pozdrawiam i zmykam na imieniny Brata

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te aniołki, podobają mi się

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niebywały talent,który podziwiałam,podziwiam i będę podziwiała :)
    Chętnie obejrzę inne Twoje dzieła,choć jedno mam w swojej szafce i gdy tylko na nie spojrzę od razu się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne :)
    Jeżeli chcesz wpadnij do mnie http://rozowapoduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mozna u ciebie zamowic takie komunijne pudelka i w jakiej cenie,jest piekne

    OdpowiedzUsuń