wtorek, 15 października 2013

Ziaja - mydło pod prysznic

Witajcie,

dziś krótko o ostatnim zakupie.

Jakieś 2 tygodnie temu w Rossmannie trafiłam na wyprzedaż 4 rodzajów mydła pod prysznic Ziaja. Cena to jedyne 3.79 zł, za sztukę. Pomyślałam czemu nie, no i wpadły do koszyka 2 x mydło Sopot Spa - receptura młodości (solanka sopocka, morskie algi, hydro-retinol), 1 x mydło Blubel  - jagoda, porzeczka, oraz 1 x mydło Maziajki - Guma balonowa :) specjalnie dla synka.

Miałam już kiedyś jedno z tych mydeł - czerwone - żurawina, poziomka. Było bardzo wydajne i przyjemne w kąpieli, dlatego skusiłam się na te z wyprzedaży.

Zresztą nie tylko ja, bo przy półce z tymi mydłami pod prysznic był po prostu szał :)  byli nawet tacy, którzy ledwo co donieśli swój koszyk do kasy :)




Lubicie te mydła pod prysznic Ziaja ?

9 komentarzy:

  1. Mnie również udało się kupić jedną butelkę z promocji - lubię te mydła pod prysznic,tak jak i większość kosmetyków od ZIAJA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cena :D Ciekawe czy dalej są w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:)
    Sama posiadam mydło Ziaja Sopot Spa - jest tak wydajne, że nie wiem kiedy go zużyję. A zapach... Będę nie niego wracać:)

    Pozdrawiam - Mendziorka (mendziorka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo je lubię :) obserwuje i liczę na to samo :)


    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy ich nie miałam ;3 ale zapewne kupię :)



    Ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog, design też śliczny ;*

    Może zaobserwujemy? :)

    Zapraszam ;

    http://anja-bloguje.blogspot.com

    liczę na CIEBIE, oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to o zapachu gumy balonowej. Zapachowe szaleństwo! Kąpiel z nim to czysta przyjemność :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Guma balonowa numer 1 ;))


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie markę zieje
    http://malpacita.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te mydełka ! Mają świetne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń